TOPlist

úterý 22. června 2010

Lučenka

Přála jsem si vytvořit kabelušku, která bude jasně vypovídat o své budoucí majitelce jaká je, že jde o člověka který má velice blízko k přírodě, miluje to co pochází ze země, tedy podstaty všeho bytí, je něžná, přirozeně ženská a skromná, zároveň milující drobné detaily, které dovedou zkrásnit svět, prostě je to také kousek mého já a jak se mi to podařilo, můžete už posoudit sami.

Dbala jsem na to aby na kabelušce byl použit výhradně přírodní materiál, počínaje lnem, který tvoří lícovou stranu až po dřevěné korálky na brožce:o).

Celá kabelka je ze lnu, který jsem zpevnila výstuhou, pro lepší držení tvaru.

Všechny kabelkušky fotím prázdné, tak jak je ušiji. Nepoužívám žádné výplně, aby taška byla baculatější, prostě tak jak je ušitá je i vyfocená.

Na přední straně je kabeluška ozdobena vyšívanou širokou stuhou s modrými kvítky a bavlněnou paličkovanou kraječkou, dále je zde pro doplnění ve stejné přírodní barvě i vlnka.

Na straně jsem vytvořila poutko ke kterému je přichycena mnou vlastnoručně vyrobená brožka - jde o háčkovanou kytičku v přírodní barvičce a závěsy s dřevenýma korálkama, na provázku taktéž v přírodní barvě.

Ucha jsou z bavlněných popruhů takže se mohou prát i žehlit.

Kabeluška je vypodšívkována v kombinaci smetanové a přírodní bavlny.

Uvnitř jsou dvě velké kapsy z dvojité látky proti opotřebení a jsou strojově vyšité.

Zapínání kabelušky je na magnetický druk,

Velikost kabelušky je 35cm na šířku, 26cm na výšku v nejužším místě tedy ve středu , a 36cm na výšku pod uchem, hloubka kabelušky je 7cm,

do kabelky vložíte i formát A4



















Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).