TOPlist

středa 16. června 2010

Zasněná ....i v pravé poledne:o)

Vytvořila jsem kabelušku, která je pro snivé, elegantní, romantické, mladé, starší i nejstarší dívky , ženy i babičky:o)

Prostě jsem navrhla a ušila kabelušku v městském stylu, vhodnou do práce, na rande i do společnosti, jen na pískoviště s dětmi by jsem ji nedoporučovala:o)) i když by barevně ladila:o), ale znáte to písek je všude a museli by jste vysypávat květinkovou brožku, ale pokud to někomu nevadí, pak je vhodná i na dětské hřiště:o)).

Kabeluška je ušita ze směsové látky taftu a žinylky, látka je sama o sobě natolik výrazná, že jsem jijí zajímavou krásu podtrhla jen atlasovou stužkou a květinkovou broží vlastní výroby. Květinková brož se dá lehce odepnout a použít jinam.

Kabeluška je celá podlepená nažehlovacím vatelínem, určeným pro výrobu kabelek, takže kabeluška pěkně drží tvar a je i velice příjemná na omak.

Podšívka je ze stoprocentní bavlny ve smetanové barvě

kabeluška se zavírá na magnetický druk

uvnitř je jedna kapsička na zip, na doklady a jiné věci

velikost kabelušky je velká 37cm na šířku , 35cm na výšku u ucha a 28cm v nejužším místě ( uprostřed )






Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).