TOPlist

pondělí 9. srpna 2010

Vzpomínka

Včera celý den pršelo a já začala myslet na ty, kteří bydlí snad až velmi blízko potoků, řek i říček a jak jsem si tak pila horký čaj, v teple a bezpečí svého domova, vzala jsem do ruky jeden kousek látky, pak druhý až mi pod rukama vyrostla tato taštička, taštička vzpomínka. Je v ní kousek nostalgie, možná i kousek smutku, ale předevší velká naděje a očekávání. Ať tedy přinese milé pohlazení budoucí majitelce, či majiteli s přáním plným naděje na každý příští den.

taštička je vypodšívkovaná a vyztužena měkkým vatelínem, aby byla příjemná na dotyk a zároveň i ochraňovala věci uložené uvnitř.

TAŠTIČKA JE OPRAVDU VELKÁ výška20cm X délka25cm x hloubka4cm

Ozdobné korálky na zipu.

POUZE TENTO JEDEN JEDINÝ ORIGINÁL

Protože byla tato taštička koupena velice milou nakupující Jindřiškou a to asi 10minut po jejím vystavením a bude určena jako dárek pro postižené povodní, dovoluji si ji ještě vystavit , aby potěšila i vás tady :o).
























Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).