TOPlist

čtvrtek 7. října 2010

Rozárka a dýňový kompot:o)

Podzim , první co mě napadne, je krásně zbarvené listí do červených, žlutých a oranžových tónů, červená jablíčka popadaná kolem stromů, rána v oparu s mlhou, a chytání odpoledních paprsků ještě hřejivého sluníčka, a také uzrálé dýně na zahrádkách ze kterých mi můj taťka vždycky udělala bubáka, kterého jsem se sice bála , ale stále mě přitahoval svou velikou hlavou a nádhernou oranžovou barvou.

A tak když jsem zahlédla látku, která mi to všechno připomněla, hned se mi v hlavě zrodila kabelka, určená právě na měsíc dozrávajících dýní:o).

Kabelka je ušita z desingové látky od Riley Blake, a je doplněna knoflíčkem se sovičkou Rozárkou, který jsem vlastnoručně potahovala.

Je hravá, veselá a svěží, pro podnikavé slečny, paní , maminky i babičky:o) a určitě s ní budete nepřehlédnutelné:o).

Kabelka se zavírá celá na zip, uvnitř je jedna kapsička na zip z oranžové látky, kterou jsem ozdobně vyšila,

v lemu vyztužená zažehlovacím vliselínem a vypodšívkována v hnědé a smetanové bavlněné látce,

ucho je polohovatelné, takže umožňuje kabelku nosit několika způsoby, přes rameno, nebo křížem přes hrudník, aby jste mohli mít ruce volné

velikost kabelky 40cm x 35cm x 8cm ( š x v x h )
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).