TOPlist

úterý 22. února 2011

Crazy Dots , aneb nevaž se - odvaž se:o))

Žádná, básnička,

žádná říkanka,

žádná písnička,

jenom nespočet puntíků, které se schovávají i jsou vidět:o)

Když jsem ušila tuto kabelušku z dovozové látky , tak první co mě napadlo za název bylo Crazy dots, to by šlo říkám si, pak jsem navrhla a vytvořila přívěšek, který prostě na této kabelce musí být:o)) a napadlo mě ....Mimikry, a pak jsem si ji zkoušela u zrcadla a napadlo mě Nevaž se odvaž se:o))),

a to všechno vlastně v této kabelce je, leč název je už takto dlouhý, tak alespoň pár řádek na vysvětlenou:o)

Takže jsem vytvořila a ušila pro vás kabelku v mém oblíbeném střihu, který působí mladistvě, žensky a hlavně se do ní vejde spousta, ale opravdu spousta věcí. A další její přednost........ lze prát v pračce, tedy žádná složitá údržba.

na kabelce je přívěšek z plsti a dřevěného korálku a vsazená paspulka, ladící se zelenýma kolečkama.

kabelka má uvnitř kapsičku na zip, která je vyšívaná

zapínání je na silný madnetický druk,

ucho je polohovací, takže opět lze kabelku nosit přes rameno, nebo křížem přes hrudník (až 90cm délka ucha)

Kabelka je vypodšívkovaná, bavlněnou smetanovou látkou, lem i ucho je vyztužerno pevným vliselínem.

Formát A4 se pohodlně vejde:o)

Ze zadní strany jsou velká kolečka.

Velikost kabelky je cca42 x40cm


















1 komentář:

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).