TOPlist

sobota 26. března 2011

Orange Sweet Day, aneb kde se slunce schovává.....

Mám rád tvé paže bílé,
mám rád ty krásné chvíle
Já mám rád léto s tebou
Mám rád na louce kvítí,
mám rád, když slunce svítí
Já mám rád léto s tebou

a já jsem na tom naprosto stejně.....

a proto jsem připravila pro vás tuto kabelku, která má tolik sluneční energie , že i když bude deštivé ráno, tak vám to vadit nebude :o)

Kabelku jsem navrhla a ušila z desingové látky od oblíbeného Hoffmana, která je natolik jednoznačně poutavá, že snad nic víc k ní není třeba, až na mé malé nezbytnosti jaklo je přívěšek pro štěstí v podobě korálků a žluté kytičky

Kabelka je v čitých jednoduchých liniích a doplnila jsem ji zavazovacím uchem, které je zavěšeno na dvou látkových poutkách a které si každá majitelka můžete nastavit dle své potřeby.

Ucho je zavazovací...takže snad mohu napsat polohovací, či délkově nastavitelné:o)

celá kabelka se zavírá na zip!

uvnitř je jedna kapsička z dvojité látky s ozdobným vyšíváním v oranžovožluté barvě,

celá kabelka je vyztužena zažehlovacím vatelínem,

Kabelka není zas tak malá a její velikost je 35 x32cm































Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).