TOPlist

neděle 15. ledna 2012

Cítím vůni vanilky s kapkou sherry.....:o)

Vůně vanilky a vůně sherry,
balzám pro zamilované duše:o)
A když jsem kombinovala látky na novou taštičku, tak jsem právě tuto vůni cítila a tak vlastně přišla ne svět tato taštička:o).....
Ušila jsem taštičku na doklady, poklady , tajnosti, či jiné nezbytnosti mým oblíbeným způsobem proužek ke proužku a milé vyšíváníčko.
Taštička je ušita v kombinaci českých a amerických látek,

je vyztužena nažehlovacím vatelínem, takže je příjemná na dotyk do ruky a navíc chrání vše co bude ukryto uvnitř

vypodšívkovaná krémovou bavlněnou látkou,
Taštička je dost velká!!!!!
velikost je 18 cm x 13cm :o)































6 komentářů:

  1. Как всегда, чудесно!!!
    Скажите, где Вы заказываете или покупаете ткани?

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, ty Tvoje proužky....To je zase nádhera! Máš opravdu cit pro kombinaci barev, vzorečků...No prostě umíš!

    OdpovědětVymazat
  3. Уважаемые Weslavko, большое спасибо: о).
    Некоторые из ткани купить в нашем магазине и много в сети. Вот магазин, где я покупаю часто: о)
    http://www.mimibazar.cz/bazar.php?album=597468.
    Но я не знаю, если они отправлены за границу.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych zas řekla - vanilkový pudink s čerstvýma jahodama a s opravdovou šlehačkou... mňáááááám .-))

    OdpovědětVymazat
  5. :o)) mňam Andí, to by nebylo marné, co:o)???:o)))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).