TOPlist

úterý 24. září 2013

Kočky jedou do Paříže.....:o), aneb...

další swapík:o)),
 tentokrát  Plníme přání:o). 
Moje swapinka má v boxu spoustu kočiček, 
takže rozhodnutí, bylo jednoduché a moc mě šití kabelky bavilo:o)







7 komentářů:

  1. Jééééé, tuhle kočičkovou látečku jsem si včera taky objednala:-) A pořídila jsem si k ní taky červenou s bílým puntíkem:-)Ale jestli i mně se podaří taková krása, to fakt nevím:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě podaří Hani:o), já ji mám doma zase dlouho a první co jsem z ní ušila byl polštářek:o). Tak dej pak vědět Haní jak to dopadlo:o), papa:o)

      Vymazat
  2. Teda ta je parádní. Krásná kombinace látek.
    Moc se mi líbí.Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
  3. Andí moc děkuju a měj také hezký večer a ať ti to jde hezky s háčkem od ruky:o), papa.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji Ají, snad se bude líbit i swapince:o), měj hezký den:o), papa

      Vymazat
  5. To je krásná taštička. Pohled na ni mi úplně zvedl náladu.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji, za vaše komentáře a že jste se zastavili, moc mě to těší:o).